15 липня відбувся Круглий стіл з Обговорення визначень та методики дослідження українського ринку інтернет-реклами.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Круглий стіл став майданчиком для дискусії навколо нових напрацювань Комітету ІнАУ з питань інтернет-реклами, а саме щодо розширення на нові сегменти досліджень українського ринку інтернет-реклами та щодо Глосарію сфери інтернет-реклами.
В заході взяли участь члени Комітету ІнАУ з питань інтернет-реклами та представники провідних суб’єктів цього ринку.
Також у ході роботи Круглого столу були оголошені результати червневих досліджень інтернет-аудиторії України.
Доповіді Круглого столу:
- "Методика дослідження ринку інтернет-реклами"
- "Підсумки діяльності робочої групи по створенню глосарію інтернет-реклами"