Засідання Комітету Інтернет Асоціації України
з питань інтернет-реклами
19.01.2016 р. м. Київ
Учасники засідання:
Коміссарук Михайло |
Голова Комітету, Член Правління ІнАУ |
Дубінський Іван |
Factum Group |
Іванов Максим |
First Internet Sales House |
Куковський Володимир |
ІнАУ |
Байдаченко Настя |
AdPro |
Михалко Володимир |
С8 |
Лях Олексій |
Newage |
Яценко Олександр |
"АМЦС" |
Літовченко Юлія |
Programmatic media |
Трібушна Юлія |
StarLight |
Могилевська Світлана |
StarLight |
Порядок денний засідання
1. Звіт про матеріали досліджень за грудень 2015 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі.
2. Інформація щодо рейтингів брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у грудні 2015.
3. Щодо досліджень ринку інтернет-реклами за підсумками 2015 р.
4. Різне.
Рішення
1. Звіт про матеріали досліджень за грудень 2015 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі.
2. Інформація щодо рейтингів брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у грудні 2015.
Слухали: І.Дубинського.
Вирішили по питанням 1-2:
Взяти до відома матеріали досліджень за грудень 2015 р.: дані про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів, отримані на базі панелі та інформацію щодо рейтингів брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у грудні 2015. Доручити виконавчому директору ІнАУ оприлюднити дану інформацію.
3. Щодо досліджень ринку інтернет-реклами за підсумками 2015 р.
Слухали: О.Яценка, М.Коміссарука, В.Куковського, членів Комітету.
Вирішили:
3.1. Взяти за основу пропозиції для Глосарію щодо визначення автоматизованих систем продажу медійної інтернет-реклами (автоматизованих розміщень медійної інтернет-реклами в Уанеті).
Programmatic – автоматизований процес купівлі-продажу реклами у цифрових медіа у режимі реального часу через RTB-протокол з використанням даних та алгоритмів для кожного окремого показу
Приклади:
· зі сторони покупця – розміщення реклами через DSP (наприклад, C8 DSP, DoubleClick Bid Manager, GetIntent DSP, Mail.ru DSP, Rontar, RTB-Media, RTB House)
· зі сторони продавця – автоматизований викуп реклами зі сторони DSP (див. вище) або SSP (наприклад, AdRiver SSP, C8 SSP, DoubleClick AdExchange, Rontar SSP).
3.2. Вважати доцільним проведення дослідження українського ринку інтернет-реклами за підсумками 2015 р. в 2 етапи з орієнтовними датами: 1 етап 3-4 лютого 2016 р., 2 етап – 11-12 лютого 2016 р.
3.3. При проведенні дослідження внести зміни до методики та анкет опитування, які використовувались при проведенні дослідження за 1 півріччя 2015 р., з метою оцінки ринку Programmatic, а саме:
- визначити усереднену долю закупівель медійної інтернет-реклами через Programmatic у агентств інтернет-реклами (в % від загального обсягу грошей медійної інтернет-реклами)
- визначити усереднену долю продаж медійної інтернет-реклами через Programmatic у продавців інтернет-реклами (в % від загального обсягу грошей медійної інтернет-реклами)
3.4. Взяти за основу списки учасників дослідження (додається). Запропонувати членам Комітету до 22.01.2015 запропонувати можливі уточнення до списків учасників дослідження.
3.5. Доручити Виконавчому директору ІнАУ звернутись до Юридичної фірми «Василь Кісіль і партнери» з пропозицією продовження співробітництва щодо обробки матеріалів дослідження у конфіденційному режимі.
4. Різне
Слухали: В.Куковського.
Вирішили:
Провести наступне засідання Комітету разом з підведенням підсумків досліджень 12 лютого 2016 р. о 10:00.
Всі рішення прийнято консенсусом.
Долучення | Size |
---|---|
Методика-2016.ppt | 378.5 КБ |