Протокол засідання Комітету від 05.12.2017

Засідання Комітету Інтернет Асоціації України

з питань інтернет-реклами

 

05.12.2017 р.                                                                                       м. Київ

 

Учасники засідання:

Коміссарук Михайло

Голова Комітету, Член Правління ІнАУ

Дубінський Іван

Factum Group

Іванов Максим

FISH media hub

Крутченко Міла

ADV

Куковський Володимир

ІнАУ

Бакало Алена

Dievo

Безсмертний Павло

УМХ

Яценко Олександр

Dentsu Aegis Network

Кузема Роман

 

Ковпак Сегій

TMGU

Кривда Михайло

Обозреватель

Федоров Іван

Admixer

Лях Олексій

Newage

 

Порядок денний засідання

1. Звіт про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів за листопад 2017 р.

2. Рейтинги брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у листопаді 2017.

3. Рейтинг суспільно-політичних інтернет-ЗМІ за листопад 2017.

4. Щодо вимірювання аудиторії соціально-політичних ЗМІ, які споживають контент майданчиків за допомогою технологій:

5. Щодо досліджень ринку інтернет-реклами за підсумками 2017 р.

 

6. Різне.

 

 

Рішення

1. Звіт про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів за листопад 2017 р.

2. Рейтинги брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у листопаді 2017.

3. Рейтинг суспільно-політичних інтернет-ЗМІ за листпад 2017.Слухали: І.Дубінського

Слухали: І.Дубінського

Вирішили: Взяти до відома матеріали досліджень та рейтинги. Доручити адміністрації ІнАУ оприлюднити інформацію.

 

4. Щодо вимірювання аудиторії соціально-політичних ЗМІ, які споживають контент майданчиків за допомогою технологій:

Слухали: М.Кривду, І.Дубінського

Вирішили:

4.1. Вивчити можливість вимірювання аудиторії соціально-політичних ЗМІ, яка отримує контент майданчиків за допомогою технології Accelerated Mobile Pages (AMP).

4.2. Звернутись до ресурсів зі списку ТОП-100 з пропозицією надання необхідної інформації щодо вимірювання аудиторії, яка отримує контент цих майданчиків за допомогою технології Facebook Instant Articles.

 

5. Щодо досліджень ринку інтернет-реклами за підсумками 2017 р.

Слухали: В.Куковського, О.Яценка

Вирішили:

5.1. Вважати доцільним проведення дослідження українського ринку інтернет-реклами за підсумками 2017 р. в 2 етапи з орієнтовними датами: 1 етап – 3 декада січня 2018 р., 2 етап – 1 декада лютого 2017 р. Уточнити дати на наступному засіданні Комітету.

5.2. Запропонувати членам  Комітету до наступного засіданя  запропонувати можливі уточнення до методики та списків учасників дослідження, яке проводилось за підсумками 1 півріччя 2017 р.

5.3. На наступному засіданні Комітету розглянути питання щодо можливості визначення обсягів пошукової реклами з використанням даних SimilarWeb.

 

6. Різне

Слухали: В.Куковського

Вирішили:

Провести наступне засідання Комітету 16.01.2018 о 10:00.  

 

Всі рішення прийнято консенсусом.