Засідання Комітету Інтернет Асоціації України
з питань інтернет-реклами
05.12.2017 р. м. Київ
Учасники засідання:
Коміссарук Михайло |
Голова Комітету, Член Правління ІнАУ |
Дубінський Іван |
Factum Group |
Іванов Максим |
FISH media hub |
Крутченко Міла |
ADV |
Куковський Володимир |
ІнАУ |
Бакало Алена |
Dievo |
Безсмертний Павло |
УМХ |
Яценко Олександр |
Dentsu Aegis Network |
Кузема Роман |
|
Ковпак Сегій |
TMGU |
Кривда Михайло |
Обозреватель |
Федоров Іван |
Admixer |
Лях Олексій |
Newage |
Порядок денний засідання
1. Звіт про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів за листопад 2017 р.
2. Рейтинги брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у листопаді 2017.
3. Рейтинг суспільно-політичних інтернет-ЗМІ за листопад 2017.
4. Щодо вимірювання аудиторії соціально-політичних ЗМІ, які споживають контент майданчиків за допомогою технологій:
- Facebook Instant Articles https://instantarticles.fb.com/
- Accelerated Mobile Pages https://www.ampproject.org/
5. Щодо досліджень ринку інтернет-реклами за підсумками 2017 р.
6. Різне.
Рішення
1. Звіт про відвідуваність сайтів і соціально-демографічні показники українських відвідувачів інтернет-сайтів за листопад 2017 р.
2. Рейтинги брендів банерної інтернет-реклами за показником кількості банеропоказів у листопаді 2017.
3. Рейтинг суспільно-політичних інтернет-ЗМІ за листпад 2017.Слухали: І.Дубінського
Слухали: І.Дубінського
Вирішили: Взяти до відома матеріали досліджень та рейтинги. Доручити адміністрації ІнАУ оприлюднити інформацію.
4. Щодо вимірювання аудиторії соціально-політичних ЗМІ, які споживають контент майданчиків за допомогою технологій:
- Facebook Instant Articles https://instantarticles.fb.com/
- Accelerated Mobile Pages https://www.ampproject.org/
Слухали: М.Кривду, І.Дубінського
Вирішили:
4.1. Вивчити можливість вимірювання аудиторії соціально-політичних ЗМІ, яка отримує контент майданчиків за допомогою технології Accelerated Mobile Pages (AMP).
4.2. Звернутись до ресурсів зі списку ТОП-100 з пропозицією надання необхідної інформації щодо вимірювання аудиторії, яка отримує контент цих майданчиків за допомогою технології Facebook Instant Articles.
5. Щодо досліджень ринку інтернет-реклами за підсумками 2017 р.
Слухали: В.Куковського, О.Яценка
Вирішили:
5.1. Вважати доцільним проведення дослідження українського ринку інтернет-реклами за підсумками 2017 р. в 2 етапи з орієнтовними датами: 1 етап – 3 декада січня 2018 р., 2 етап – 1 декада лютого 2017 р. Уточнити дати на наступному засіданні Комітету.
5.2. Запропонувати членам Комітету до наступного засіданя запропонувати можливі уточнення до методики та списків учасників дослідження, яке проводилось за підсумками 1 півріччя 2017 р.
5.3. На наступному засіданні Комітету розглянути питання щодо можливості визначення обсягів пошукової реклами з використанням даних SimilarWeb.
6. Різне
Слухали: В.Куковського
Вирішили:
Провести наступне засідання Комітету 16.01.2018 о 10:00.
Всі рішення прийнято консенсусом.