Лист № 48 від 26.03.2018 АМКУ щодо надання додаткової інформації на Подання про попередні висновки у справі щодо дій Київської міської ради

Вихідні реквізити
Вих. № 48 від 26.03.2018
Відправник
ІнАУ, Інтернет Асоціація України
Отримувач
АМКУ, Антимонопольний комітет України

АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ

УКРАЇНИ

Державному уповноваженому –

Полюховичу В.І.

 

 

Вих. № 48

від 26 березня 2018 р.

 

Додаткова інформація до Заперечень

та пропозицій на Подання про попередні

висновки у справі № 136-26.13/388-12

 

Шановний Валерію Івановичу!

Інтернет Асоціація України (далі – ІнАУ) висловлює Вам свою повагу та звертається з приводу наступного.

Листом від 14.02.2018 № 25 ІнАУ надано заперечення та пропозиції на Подання про попередні висновки у справі № 136-26.13/388-12, розпочатій розпорядженням державного уповноваженого Антимонопольного комітету України від 12.12.2012 № 06/495-р за ознаками вчинення Київською міською радою порушення, передбаченого статтею 17 та пунктом 7 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» (далі – Закон) у вигляді створення умов для вчинення КП «Київжитлоспецексплуатація» порушення законодавства про захист економічної конкуренції при встановленні тарифів на послуги з розміщення телекомунікаційних мереж у житлових та нежитлових будівлях комунальної власності.

Додатково, до матеріалів справи № 136-26.13/388-12 просимо долучити та врахувати при прийнятті рішення наступне.

На початку 2016 року товариством з обмеженою відповідальністю «Адамант» (далі – ТОВ «Адамант» або товариство), яке є Членом ІнАУ, до Окружного адміністративного суду м. Києва подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування рішення Київської міської ради від 03.09.2015 №943/1807 «Про впорядкування користування об’єктами комунальної власності територіальної громади міста Києва при будівництві та експлуатації телекомунікаційних мереж» в частині затвердження Порядку користування об’єктами комунальної власності територіальної громади міста Києва при спорудженні та експлуатації телекомунікаційних мереж.

20.09.2016 ТОВ «Адамант» подано заяву від 19.09.2016 № 131 про зміну предмету позову та прохання визнати незаконним Порядок, затверджений вищевказаним рішенням Київської міської ради, в частині: підпункту 3.1. пункту 3 розділу І Порядку; пункту 1 розділу ІІ Порядку; підпункту 11.6. пункту 11 розділу ІІ Порядку; пункту 1 розділу IV Порядку; пункту 1 розділу VI Порядку; пункту 4 розділу VI Порядку; пункту 1 розділу VII Порядку; розділу IX Порядку; пункту 1 розділу X Порядку; пункту 2 розділу X Порядку.

Рішенням Окружного адміністративного суду м. Києва від 16.02.2018 у справі № 826/4405/16 (суддя – Власенкова О.О.) (далі – Рішення суду) у задоволенні позову ТОВ «Адамант» відмовлено повністю.

ІнАУ залучено у справі № 826/4405/16 як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача (ТОВ «Адамант»).

Судом при прийнятті рішення у справі № 826/4405/16 застосовується поняття «базове рішення» (до прикладу, вирази з тексту Рішення суду: «приписи, якими конкретизовано положення базового рішення Київради від 14.07.2011 № 378/5765 «Про питання впорядкування діяльності суб’єктів господарювання в галузі зв’язку та інформаційних технологій» з метою упорядкування відносин з суб’єктами господарювання щодо розміщення телекомунікаційного обладнання у (на) об’єктах комунальної власності територіальної громади міста Києва» (абз.3 арк. 7 Рішення суду); «оскаржуване у даній справі рішення Київради, яке деталізує діяльність комунального підприємства «Київжитлоспецексплуатація» на виконання базового рішення Київради від 14.0.2011 № 378/5765…» (абз. 2 арк. 11 Рішення суду).

Тобто, як «базове рішення», суд оцінює саме рішення Київської міської ради від 14.07.2011 № 378/5765 «Про питання впорядкування діяльності суб’єктів господарювання в галузі зв’язку та інформаційних технологій». А рішення Київської міської ради від 03.09.2015 №943/1807, яке є предметом оскарження у справі № 826/4405/16, судом досліджено, як таке, що прийняте на конкретизацію положень «базового рішення».

Таким чином, вважаємо, що Рішення суду є додатковим доказом негативних наслідків для ринку телекомунікацій м. Києва від чинності рішення Київради від 14.07.2011 № 378/5765 «Про питання впорядкування діяльності суб’єктів господарювання в галузі зв’язку та інформаційних технологій», яке є предметом дослідження Антимонопольного комітету України у справі № 136-26.13/388-12, починаючи з 2012 року.

 

Додаток: копія рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 16.02.2018 у справі № 826/4405/16.  

 

 

З повагою

Голова Правління Інтернет Асоціації України                                                                                О. Федієнко